Informacje dla Pacjenta (lub jego Opiekuna) przed pierwszą wizytą fizjoterapeutyczną

Zalecenia przed wizytą fizjoterapeutyczną:

  1. Prosimy o zapoznanie się z listą względnych i bezwzględnych przeciwwskazań do wykonania zabiegu fizjoterapeutycznego (pobierz dokument)
  2. Na wizytę proszę zabrać ze sobą ważny dowód osobisty celem identyfikacji nr. PESEL.
  3. W przypadku kobiet w ciąży i Pacjentów w trakcie leczenia onkologicznego, dodatkowo wymagana jest pisemna zgoda od lekarza specjalisty.
  4. Jeżeli posiada Pan/Pani badania diagnostyczne, w tym np. RTG, TK, MRI lub USG, to prosimy o zabranie ich na wizytę (nie jest to warunek konieczny).

Przebieg wizyty fizjoterapeutycznej:

  1. W trakcie pandemii Pacjent zobowiązany jest przybyć w maseczce (w gabinecie są dostępne jednorazowe egzemplarze).
  2. Po wejściu do placówki wymagana jest dezynfekcja rąk, a także zostanie zmierzona temperatura ciała.
  3. Pacjent proszony jest o wypełnienie dokumentacji:  ankiety wstępnej kwalifikacji COVID-19, ankiety aktualizacyjnej COVID-19, druku z danymi Pacjenta (lub jego opiekuna), listy przeciwwskazań do zabiegu fizjoterapeutycznego, oświadczenia wyrażenia zgody na przeprowadzenie badania oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO
  4. Konsultacja z fizjoterapeutą: wywiad przedmiotowy, podmiotowy, analiza badań dodatkowych dostarczonych przez Pacjenta.
  5. Przeprowadzenie testów funkcjonalnych przez fizjoterapeutę, odnoszących się do przeprowadzonego wywiadu.
  6. Fizjoterapeuta indywidualnie dobiera plan terapii, techniki, narzędzia i intensywność pracy z Pacjentem.
  7. Po akceptacji przez Pacjenta propozycji rodzaju zabiegów oraz planowanego czasu trwania terapii, fizjoterapeuta przystępuje do realizacji zabiegu.

Informacje dodatkowe:

  1. Rezerwacji zabiegów można dokonać telefonicznie lub osobiście w recepcji placówki.
  2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i telefon kontaktowy.
  3. Usługi będą udzielane w terminie uzgodnionym z Pacjentem i proponowanym przez fizjoterapeutę planem terapii.
  4. Na dzień przed planowaną wizytą recepcja dzwoni lub wysyła sms do Pacjenta w celu potwierdzenia wizyty.
  5. W przypadku odwołania wizyty prosimy o informację na minimum 24h przed terminem zabiegu.
  6. Odwołanie wizyty w ostatnich 24h przed planowanym terminem wizyty, skutkuje doliczeniem 50% kosztu wizyty do kolejnej.
  7. Istnieje możliwość przeniesienia zabiegu na inny termin, pod warunkiem posiadania wolnych terminów.
  8. Wizyty są płatne wg cennika dostępnego na stronie (Cennik)
  9. Płatność gotówką, telefonem lub kartą kredytową.

Więcej w regulaminie organizacyjnym dostępnym w placówce.

Nasza strona używa cookies, aby zapewnić wygodę jej przeglądania. Zaakceptowanie tej opcji oznacza zgodę na używanie cookies./ We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.
Więcej informacji/More about cookies
Ok